Sivut

25.2.2012

And the winner is...

Eli nyt on arvonnat pidetty ja suoritettu! Kiitos kaikille osallistuneille, sain hurjan paljon kivaa tietoa siitä, mitä työ haluatte mun täällä käsittelevän. Oli erittäin kiva huomata, että monia lukijoita kiinnostaa juuri mun omat duunit ja kaikki toi käsillä tekeminen. Osallistujen määrä oli myös positiivinen yllätys!
Ja nyt siis itse asiaan (tattada-tatta-taa!), nimittäin Jarkko tuossa juuri äsken toimi mun arpajaismiekkosena ja nosti hienosta arpajaiskupista kaksi nimimerkkiä, jotka ovat  ensu ja Neiti Säie! Onnea voittajille oikein kovasti! Jos laitatte mulle sähköpostiin a.polkutie(at)gmail.com teidän osottet ja tiedon, minkä printin valitsette noista, niin saadaan palkinnot voittajille kotiin. Onnea onnea!
Kiitos kovasti kaikille lukijoille, juuri teille mä tätä juttua täällä kirjottelen päivät pääksytysten ja koska tämä arvonta oli näin hurjan kivaa, aion varmasti pitää näitä arvontoja useamminkin nyt.
Olenkin jo päättänyt, että seuraavaksi keväämmällä voisin pitää arvonnan bloggaavien lukijoiden mieleen ja arpoa minun suunnitteleman blogibannerin voittajan blogille voittajan toiveiden mukaan :)! Jos kuulostaa hyvältä niin kannattaa pysyä Anselmin uutisten parissa jatkossakin! Mukavaa viikonloppua kaikille!




4 kommenttia:

  1. Eikäh!! Whii! Olen onnellinen! <3

    VastaaPoista
  2. Huhuuu, onnea voittajille täältäkin!

    amp

    VastaaPoista
  3. Ihanaa !! Laitan postia tulemaan...

    VastaaPoista
  4. Hip hei. Kiva että näin kovin paljon voitto ilostutti :)! Onnea onnea!

    VastaaPoista