Sivut

26.4.2013

Viikko se vilahtaa!

Tää viikko on blogissa ollut melko hiljainen. Köpiksen reissu lähestyy ja oon sen mukaan tehnyt töitä alta pois, että tohtii sen vajaan viikon lomailla sitten tyttölöisten seurassa. On väännetty vektorijoutsenta ja vaikka mitä.

Kävin keskiviikkona Positiivareilla tutustumassa paitapainon saloihin ja sain sieltä ihanan paitulin omalla printillä. Pistän teille esittelyn myöhemmin. Mun paitoja onkin itseasiassa myynnissä Positiivareiden paitapuodissa. Käykääpäs kurkkaamassa niitä täällä KLIK. Tunnistatteko mitkä on mun? Hih. Äitienpäivä osiosta löytyy myös pari mun paitaa, vinkki jos äitylille on lahja vielä hukassa!

Huomenna mulla onkin luvassa vähän erilainen työkeikka: menen maalaamaan pikku pirpanoitten kasvoja meidän isukin yhteen tapahtumaan! Hehe ihan hauskaa vaihtelua! Pitääpä napata kuvia mitä saan aikaseksi.

Tänään pyöräytettiin Jakkerin kanssa ihan unelmien fetasalaatti. Oli niin hyvää että vei kielen mennessään. Jälkkäriksi nyt vähän namiskuukkelia ja The Voice of Finlandin finaali!  Tais jo alkaa tuolla siispä mars telkan ääreen! Ihanaa viikonloppua kaikki!





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti