Sivut

12.3.2014

M niin kuin Mummo ja Myy!

Mulla oli maanantaina synttärit. Mittariin tuli komiat 28 vuotta ja mua on muistettu tässä alkuviikon päivinä nyt ihanasti. Onnitteluja on sadellut sieltä täältä mikä on kerrassaanmieltä lämmittävää. Kiitos kaikille onnottelijoille!

Mun Mummo oli lähettänyt myös synttärikuoren ja kehotti ostamaan synttärikukkia. Tänään lähdinkin kohti kaupunkia kukkaostoksille tuonne upeaan ilmaan, vaan siinä tepastellessa sain mielestäni hauskan idean: mitä jos ostaisinkin nomination rannekkeeseeni palasen, joka toisi mulle meidän Mummokan mieleen. Se kulkisi kivasti aina mukana ja olisi pidemmäksi iloksi kuin kukkaset. Siitä sitten tepastelinkin suoraan Timanttisille katsomaan valikoimaa. Hetken pohdittua päädyin tanssahtelevaan Pikku Myy palaseen. Meidän mummo kun on pieni ja iloinen reipas, sekä hupsutteleva, sellainen ihana Pikku Myy. Siellä se nyt tanssii mun muumipeikon kaverina. Kiitos Mummo!
Pistin samalla tilaukseen myös palasen, jossa on pienet vaaleansiniset töppöset. Se komeilkoon siinä ranteessa Niilan syntymän kunniaksi.

Sain myös muita ihania lahjoja joita esittelen seuraavissa postauksissa.

Huh että osaakin olla ihana päivä, sääli vaan että se meinaa kuulemma pukata takatalvea heti viikonloppuna. Ou nou!




5 kommenttia:

  1. Synttärionnittelut! Minulla tulee perjantaina 10 vuotta enemmän ikää mittariin :)

    VastaaPoista
  2. ♥ paljon onnea! Ihana ikä :)♥

    VastaaPoista
  3. Lämpimät onnittelut sankarille!

    VastaaPoista
  4. Onnentoivotuksia jälkikäteen - ja Pikku Myyllä on levottomat jalat, joten kyllä pitää Muumipeikolla kiirettä;)

    VastaaPoista
  5. Onnea näin jälkikäteen <3

    VastaaPoista