Sivut

19.3.2014

Astutaan taloksi

Tässä tuleepi vielä yksi synttärilahjoistani, joita olen tässä viimisen viikon aikana esitellyt. Kelpo mieheni Jarkko osti mulle lahjaksi Lundbyn klassikko nukkekodin! Mulla on ollut pienenä samanlainen ja tästäkös nostalgiat tuli.

Tälle olen tehnyt jo pienen pintaremontin, niin sain nukkiksesta enemmän oman näköisen. Alkuperäisestä kuosista löytyy kuva täältä. 
Tämä nukkis on täydellinen rinnakkais prokkis isommalle projekti Mannalalle: nyt maltan tehdä Mannalan pintarempan rauhassa loppuun, kun saan tätä alkaa jo sisustamaan! Jee.

En oo vielä tälle talolle keksinyt arvoistaan nimeä, mutta jotain tohon mun ukko kultaan viittaavaa sen tarvii olla, kerran hän se tän antoi.







5 kommenttia:

  1. Ihana! Tuossa riittääkin näperrettävää hetkeksi, jotta saa "asuttavaksi" :)

    VastaaPoista
  2. Onpas teillä kivan näköinen koti, oho se olikin noin pieni.. ;)
    Söpö!

    VastaaPoista
  3. Voihan nostalgia!! <3 Mulla oli pienenä samat sohvat, tosin vaaleanpunaisena! Iskä oli rakentanu mun nukkekotiin vielä yhden ylimääräisen kerroksen ja asentanut sähköt, se oli niin ihana! <3

    VastaaPoista
  4. Voi, miten ihana! Tätä on kiva seurata!

    VastaaPoista