Sivut

28.7.2012

Yöllisiä musajuttuja

Tässä teille kaksi aivan mahtavaa biisiä Hyyrysten veljesten WÖYH! nimiseltä pändiltä. Ei muuta kun pitkäsoittoa odotellessa. Ja se kuka väittää ettei näistä kuulu poikien Stam1na ja YUP meiningit, niin ei ole vissiin kuullut kumpaakaan. Itsehän rakastan kumpaakin (tähän olisi suotavaa perheriitojen välttämiseksi tarketaa, että kumpaakin PÄNDIÄ, hehe) Love it!

Ja nyt kun yöuutisten makuun päästiin, niin kerronpa teille pienen hassun uutisen:

Olin tuossa keskiviikkona polkemassa mummolasta kotiin, niin matkalla kaupunkiin uimarannan kohdalla näin tien reunassa noin viisi vuotiaat muksut, tytön ja pojan. No tyttö viliskantti katsoi mua oikeen ilkikurisesti silmiin kääntyi ja vetas housut kinttuihin! Olin että mitä hemmettiä, näyttääkö toi ipana mulle hanuria?! Sitten se kikatellen vetas housut takas ylös ja nauraa kikatteli pojan kanssa siinä. Olin vaan itekseni, että voi morjens, noiden muksujen onneks ei sattunut kukaan pervo kohdalle. Kun vaan vanhemmat tietäis, saisvat huutia.

Näihin kuviin ja tunnelmiin, hyvää yötä! Tää kirmaa äkkiä nukkumaan ja suuntaa aamulla nokan kohti Tamperetta, pienelle ja lyhyelle kesäretkelle. retki se on lyhytkin retki!

1 kommentti:

  1. Sää ainakin suosii Tampereelle suuntautuvia kesäretkiä tänään! Aurinko paistaa pilvettömältä taivaalta. :)

    VastaaPoista