Sivut

3.11.2011

Syysflunssaa pukkaa

Hei ja hou. Ja näinhän siinä taas kävi, että kroppa yrittää pakottaa mua lepäämään tän kaiken työrempomisen keskellä. Heitti ihan hirveän syysflunssan. Nenä niiskaa ja kurkku on kipeä. Huono puoli tässä on se, etten voi vaan soittaa pomolle, että jään saikulle, koitahan pärjätä koska, tattadaa, olen itse se pomo...argh. Tää on näitä freelanceriduunarin huonoja puolia...No onneksi mulla on mitä ihanin mies, joka tuolla nytkin hääräilee keittiössä tekemässä mulle täytettyjä uuniperunoita ruuaksi ja eilen koitti (ja onnistui) nostamaan mun nuhanokan mielialaa tuomalla kaupasta ihan yllärinä Chisun uusimman albumin (on muuten ihan älyttömän hyvä levy!). Samalla mun eläimet rakkaat puskee viereen ja syliin, niin ei tässä nyt voi alkaa nuhaansa murjottamaan. Huh, miten mä enää pärjäisin ilman näitä mun miehiä!
Kävin tänään Stadiumista ostamassa kauan haaveilemani Adidaksen verkkatakin, kun se oli mega-alennuksessa 29,90 euroa. Taitaa Leonkin tykätä mamin uudesta lempi paidasta.

Myö jatketaan nyt töiden paahtamista. Palaillaan!


4 kommenttia:

  1. Parane pian... Luulen et tollanen uus freesinvärinen pusakka saattaa nopeuttaa paranemista :D

    VastaaPoista
  2. Joo kyllä tää flunssa tästä taltutetaan vaikka sit kiukulla jos ei mulla :)!! Ja freesi on pusakka eikö :D. Oon ihan valmiina moniin eri tilaisuuksiin kuten lätkän mm-kilpailut (huom mulla on lähes saman väriset adidaksen shortsit, jotka on aiemmin vilahtanut postauksissani Belgiasta), trendikkäät grääfikko iltamat, erinäiset streetdance skabat (pitää eka opetella tanssimaan) jne jne...i love it!

    VastaaPoista
  3. Anonyymi3/3/13 19:30

    mistä oot ostannu tuon ihanan paijan?? :P ite yritän kuumeisesti ettii. onko naisten vai miesten puolelta?

    VastaaPoista
  4. Heij! Tämähän on kuule unisex malli kaiketi ja Stadiumissa oli alennuksessa tuollon. Just tänään ripustin ko takin pyykkinarulle ja tuumasin, että tervetuloa kevät!

    VastaaPoista