Sivut

5.1.2017

Äiti kysyy Niila vastaa

Jokunen aika sitten somessa pyöri tällainen haastattelujuttu, missä äiti saa haastatella lastaan. Päätettiin Niilan kanssa toteuttaa tää nyt iltapuuhana ja katsokaas miten meiltä sujui:

1. Mitä äitisi aina sanoo sinulle? 
N:Riehumiset pois.
(Jep, näin on hehe.)

2. Mikä tekee äidin onnelliseksi?
N:Ihanaa! En mä muista.
(No kaikki ihanapa juuri :D)

3. Mikä tekee surulliseksi? 
Itkeminen.
(Äläs nyt, kyllä täällä ilostakin itketään harvase päivä kunnon hormoonihuuruissa!)

4. Miten äiti saa sinut nauramaan?
Kutittamalla. 
(Jep, näin hauska mutsi mä vissiin oon haha. Yritän kyllä aina parhaani hassutella, mutten ole selvästi tehnyt tarpeeksi mieleenpainuvia höpsöttelyperformansseja)

5. Millainen äitisi oli lapsena?
Tällainen (osoittaa itseään)
(Niila on ikäsekseen iso, reipas, touhukas ja äänekäs, kun taas minä olin kolmevuotiaana normaalikokoinen, ujo, rauhallinen ja hiljainen. Kyllä ihan samikset ollaan :D hihih).

6. Kuinka vanha äitisi on? 
Äitin ikänen (ja näyttää sormilla että neljä)
(Äitit on äitin ikäsiä, näin on :)!)

7. Kuinka pitkä äitisi on? 
Näin pitkä! (nousee itse varpaille)
(mun lapsi hahmottaa selvästi näitä juttuja nyt visuaalisuuden kautta :D)

8. Mikä on äitisi lempi puuhaa? 
Leikkiminen ja muovailuvahoilla tekeminen.
(Muovailu on kyllä yks lempparipuuhia Niilan kanssa ♡ )

9. Mitä äitisi tekee, kun et ole itse paikalla? 
Piirtää. 
(Hauskaa että tää on jäänyt mieleen, että äiti usein piirtää)

10. Missä äitisi on tosi hyvä? 
En mä oikeen muista... Jutska juttuja tekemään!
(Jutskajutut on mun spesiaali alaa!)

11. Missä äitisi ei ole kovin hyvä? 
Riehumisessa.
(Joo mä jätän sen näitten perheen asiantuntijoitten hommaks.)

12. Mitä äitisi tekee työkseen? 
Piirtää juttuja.
( äitin muru tietää ♡)

13. Mitä sinä ja äitisi teette yhdessä? 
Tanssitaan!
(jep, meil on välillä sellasetki iltabileet että :D)

14. Mitä samaa on sinussa ja äidissäsi? 
Kuunteleppas mun asiat. En mä osaa sanoa!
(Minähän kuuntelen)

15. Mitä eroa teissä on? 
No sä oot äiti ja minä oon Niila.
(mitäpä sitä hiuksia halkomaan)

16. Mistä tiedät että äitisi rakastaa sinua? 
Mä tiedän myös iskästä. Halii, suukottaa ja sanoo heippaliini.
(aww  ♡)

17. Mikä on äitisi lempipaikka, minne mennä? 
Uimahalli!
(vastaukseen saattaa inasen vaikuttaa, että tultiin juuri uimahallista. Ihan pikkariikkisen vain.)

Loppu. Kiitos, ku vastailit. 
Ole hyvä! Nyt mä alotan sahaamisen!







1 kommentti:

  1. Minäkin tein tämän faceen, pitäisiköhän tehdä blogiinkin! Näitä on kivaa lukea! Ja kiva oli löytää blogisi Instan kautta!

    -Katja
    optimismiajaenergiaa.bellablogit.fi

    VastaaPoista