Sivut

31.1.2012

Lämmintä päälle niin eipä palele.

Tänään käsittelyssä on blogihaasteen toinen päivä, eli: Mitä minulla oli päällä tänään? Ja koska tänään on ollut todella kirpsakan rapsakka pakkaspäivä, niin ajattelin esitellä kuvissa myös mun megatoppiksen, jossa ei varmana tule kylmä vaikka ulkona olis -40 astetta. Takki päällä on kyllä sellainenkin eskimo olo. Vähän jopa hävetti, kun kävin tänään Omppukaupassa tilaamassa itselleni sen parhaan uuden työkaverin (olen tästä super innoissani!!), niin yritä siinä nyt säheltää sellainen kömpelö toppis päällä hienojen mäkkien seassa ja koittaa olla rikkomatta mitään, hehe. No pääasia kuitenkin ettei palele. Ilmakin oli todella kaunis ja aurinkoinen, niin oli todella kiva, että pystyi hitusen jopa ulkoilemaan.

Aamuinen näkymä Jarkon ikkunasta <3 
Mun kanankoivet, kot kot! Farkkuleggarit H&M

Tänään kaulassa killui yksi mun lempi koruista. Oisko tää ollu Veromodasta?

Kun on kivat vaatteet päällä on kiva olla. Rakastan mukavia vaatteita.

Ihana ruutupaitani on mallia Esprit Sokkarin alesta.

Lahden Radiomastotkin on pukeutunut lumipukuun kauniin pakkaspäivän kunniaksi!

Lempukka tarkkaili aamuista auringonpaistetta lämpimästi ikkunasta patterin yllä loikoillen.



Vito tuli ihan syliin asti kertomaan, että mami nyt ois
hyvä hetki lähteä aamupissille!
Siellähän myö sitten patsasteltiinkin pakkasessa seuraavaksi.

3 kommenttia:

  1. Anonyymi1/2/12 10:43

    Hihi en olis nähny sua bloggailemassa "what am I wearing today" matskua :D Mutta kivaahan sitä on lueskella ja katsella! Mä niin tykkään aina katsella miten sun tukkas muuttuu hihi :)
    Et vois uskoa mutta mäkin kävin laittamassa raidat ennen joulua, nyt on munki tukka sit ainakin kerran värjätty. kauheeta, i'm giving in!

    Ihanaa saat vihdoin sun oman parhaan kaverisi :))))) JIPIIIIIIIIIIIII!
    Oletkin jo tarpeeksi kauan unelmoinut siitä.

    T: Hannake täältä PIKKU pakkasesta vaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi Hanna <3. Olit aatoksissani kun linkkasin tota radiomastokuvaa :D. En vieläkään pääse yli siitä, että teillä on vaan ihan sigamageet radiomasto verhot siellä,hehe.
      Niin siellä tosiaan on hieman pienemmät pakkaset. Mulla on edelleen tossa koneen pikkuohjelmissa myös Antwerpenin säätiedot, niin voin aina vaan huokailla, että voi nyt siellä paistaa aurin ja oi ja voi :D. Mulla on niin ikävä sitä Ansun ihanan aikaista kevättä. Se oli mahtava!!

      Noniin siitä se kuule lähtee se värjäysmeininki. vaikka sulla on kyllä omasta takaa niin ihanan värinen vaalea tukka, että eipä se liiemmin väriä tarviskaan.

      Mulla tää kuontalo on tällä hetkellä ihan kamalan näkönen, kun pitäisi tätä nyt kasvatella ja pituushan on tällä hetkellä tyyliä peruukki :D. No kyllä se tästä taas kasvaa. Jos kesään mennessä olis ees hitusen nätimpi ni oisin ihan tyytyväinen. Nyt vaan sojottaa mihin sattuu.

      Poista
    2. Anonyymi1/2/12 13:43

      Hihi ai niin mä en hokassukkaan että siinähän se kuuluisa radiomasto patsastelee, ihan tuttu näky kyllä! Angelo ihan itse valitsi, ehkä hänellä on joku kuudes aisti ja tiesi että olet tulossa hmmmm scary!

      Meil tosiaan paistaa arska ja joku -5 kai pakkasta, ihana ilma! Mutta kyllä mulle riittää vaan viikko tätä talvea hm, olen ihan belgialaistunut. :) Tulispa tänäkin vuonna aikainen kevät! Meil on kyl linnut tullu jo takas ja krokukset kukkii että ehkä ehkä...

      Ei sun tukkas koskaan ole ollut huonosti, ei ei, kun kantaa hyvin ni ei tukka voi koskaan olla huonosti! :)
      Mul on iha maantien värine tukka, sul on ollu taas ne onnellisuus lasit päässä ku nähtii :D

      Hei muute iha hassua, oltiin siin caféssa perjantaina joka on siin sun talon vieressä, ja meil oli hitsin hauskaa. Aateltiin sua et kui hauskaa oli et sä asuit sii hihi :)

      Poista