Sivut

17.6.2014

Snifff!

Nyt pääs käymään niin ikävästi että kesäflunssa tulla tupsahti ja vetäs mua niin sanotusti kasettiin.
Nyt ollaan sitten nogga tukossa ja ääni käheenä. Perheen miekkoset on toistaseks säästyneet tältä nenää kovin suurella intohimolla kalvavalta taudilta. Tosin ei tää heille helppoakaan ole: eilen vielä Niilalla alkoi huuli väpättämään jokaisesta huutoaivastuksesta ja nenän pärinästä mitä tää rägis-mutsi turpavärkistään ulos laski ja Jarkko polo joutuu kuuntelee mun huokailua ja voivottelua (no tämä on meillä kyllä ihan molemminpuolista ja mä oon puolet harvemmin kipeenä, että ei sen puoleen hehe). Vaan ei parane nyt valittaa, mä oon viimeks ollut kipeenä pääsiäisenä 2013, joka oli sama viikonloppu kun tein positiivisen raskaustestin, eli sitäkin muistelen ainoastaan lämmöllä.

Koittakaahan työ lukijat pysyä paremmin lämpösenä tuossa hyytävässä juhannusviikon säässä ja siten terveinä. Tää lähtee nyt villasukat vipattaen unille. Ja hei tästä kun itteni saan taas tokeentumaan, niin alkaakin olemaan jo alennusmyyntien aika ja mä pääsen etsimään itselle uuden juoksukengät, jiihaa!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti