Sivut

13.3.2012

Vipinää kinttuun ja muuta kiirusta

Klikkaa kuvaa nähdäksesi se isompana


3 kommenttia:

  1. Oon niin kateellinen kun pääset tonne reissuun! Alahuuli on pitkänä täällä.. :/
    Tuo mulle sieltä mustat varrelliset converse all starit koko 5,5, mä maksan, oon kuullu että sieltä sais parilla kympillä! :DDDD
    Ei vaiskaan, eiköhän sun laukku täyty muutenkin kaikesta ihanasta mitä se city pursuaa.

    nimim. kade -86

    Ps. Mutta pianhan mekin jo nähdään!! Puspus <3 <3

    VastaaPoista
  2. Voi Maana, mä luulen, että laukku voi tosiaan olla aika täys esim kenkiä kun tuun sieltä :D. Haluisin itse sen siromman mallin conversesta, mutta saas nährä, löytyyks niin halvalla kun väitetähän.

    Ihanaa että tosiaan nähdään sitten melkeen heti kun sieltä Nykistä takas tuun <3 En malta odotella :)!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No kyllä mä nyt sen arvaan :) En mäkään tiedä onks ne oikeesti niin halpoja, Joona väitti et ei. Mut mä uskon että on, jos vaan osaat kattella oikeasta paikasta. Toivottavasti löytyy.
      Mäkään en malta odottaa Lahti-miittiä, viimeks oli Artellis niiiiiin sairaan hauskaa <3

      Poista