Sivut

6.3.2013

Pinni-kriisi

Varoitus: tämä postaus voi muuttaa pinnin verran elämääsi!

Seurasin tuossa viime perjantaina Twitterin kanssa The Voice of Finlandia ja siellä joku kommentoi erään kilpailijan kampausta, että "Hirveen kiva, mutta sen pinnit on väärin päin." Tähän tartuin saman tien: ai mitenniin väärin päin? Moni muukin tätä heti kysyi. Selvisi, että toisin kuin koko pienen ikäni olen kuvitellut, niin pinni tulisi työntää hiuksiin niin, että sen epätasainen puoli tulee hiusten sisään ja sileä puoli päälle. KRIISI! Ystäväni oli vähintään yhtä ihmeissään ja varmisti vielä asian toiselta ystävältään, joka on kampaaja. Kyllä näin on ja kuulemma valtaosa käyttääkin pinniä väärin päin! Voi elämän kevät mikä ahaa-elämys.

Olen nyt muutaman päivän käyttänyt pinniä oikein ja kappas se pysyy päässäkin niin paljon paremmin. Halusin jakaa tämän ilosanoman eteenpäin teille ja kehotankin nyt jakamaan myös tätä eteenpäin. Saadaan tämän maan naisten pinnit oikein ja pysyvämmin hiuksiin!




Tässä pinni


...jota ei käytetä näin....


...vaan näin! Mahtavaa!

24 kommenttia:

  1. Voi ei! :D Mäkin olen käyttänyt noita näköjään aina väärin!

    VastaaPoista
  2. MAHTAVAA!!! :D Miksi tätä ei ole kerrottu aikaisemmin? Onko tämä joku parturi-kampaajien ammattiliiton salaisen muistion asia 3? Ja siks toiseks. Onhan ne paljon siistimmätkin noin päin...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Anonyymi7/3/13 22:58

      :) olen kampaaja ja myöskin käyttänyt väärinpäin ja väärinpäine se meille koulussa opetettiinkin :D

      Poista
  3. Outoa! Minäkin olen käyttänyt "väärin päin" aina ja minusta ne pysyvät ihan hyvin, on hyvä laittaa jne. En varmaan vaihda puolta, koska olen tyytyväinen näinkin. Ja minusta se kiharapuoli on kauniimpi ;)

    VastaaPoista
  4. :D täälläkin on aina käytetty väärinpäin, täytyypä testata seuraavan kerran oikein päin ;)

    VastaaPoista
  5. Anonyymi6/3/13 21:32

    Miks koriste pinnit on sit tehty niin että ne on laitettava väärin päin?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä pointti. Ehkä valmistajatkaan ei sitten tiedä miten päin tämä oikeastaan kuuluu!

      Poista
  6. Höh - mä olen äitisi ikäinen ja aina käyttänyt pinniä väärinpäin;)

    VastaaPoista
  7. Mä olen näköjään käyttänyt ihan oikein päin, mut eipä nuo pinnit siitäkään huolimatta oikein pysy mun hiuksissa.

    VastaaPoista
  8. Mäkin koin tämän elämää mullistaneen ahaa-elämyksen äskettäin! :D Pinnit ovatkin pysyneet nupissa paljon paremmin se aaltoileva puoli päätä vasten.

    VastaaPoista
  9. Herranjukeli, onneksi valaisit meitä muitakin tässä tuikitärkeässä asiassa!! Mulla on aina ollu pinnit päässä ihan päin prinkkalaa D: Ja mulla oli tossa pari tuntia sitten kamala pinnikriisi, nimittäin kotiin tullessani repustani putosi pinni ulko-oven eteen ja etsintöjen jälkeen se onneksi löytyi kynnysmaton välistä. Kaivelin sen sieltä tietenkin koska kyseessä oli semmonen parturinipsu jonka en olisi suonut katoavan...

    VastaaPoista
  10. Arvasin, että tää herättää paljon kommentteja rakkaat kanssasiskot. Ja tosiaan varmaan kestää itellä tottua laittamaan pinni näin päin ja sitten taas ei kenenkään todellakaan ole pakko näin tätä käyttää, jos ei tahdo, kuhan vaan levitin tätä ilosanomaa. Tässä tuulissä on myös se etu, ettei pinni jää törröttämään rumasti.
    Kerrassaan hauskaa.

    VastaaPoista
  11. Outoa!! Miksi se aaltopuolen pää on sitten sillein kohollaan, eikö se paina päätä? Täytyypä testata asiaa...

    VastaaPoista
  12. SALALIITTO! Onneksi lapset on vielä pieniä ja niillä elämä edessä ja siis voivat oppia tämänkin jo nuorena!

    VastaaPoista
  13. Mä luin tästä jonkin aikaa sitten jostain blogista ja yllättynyt olin. Pinnit on olleet aina väärinpäin päässä ja on itseasiassa vieläkin kun en voi uskoa tätä :D Pinnit myydäänkin siinä levyssä niin päin että voisi käsittää niitä käytettävän juuri "väärin" päin :D

    VastaaPoista
  14. Jaa'a... ihan tässä sanattomaks vetää :D
    Mä oon ikäni pitäny pinnii VÄÄRINPÄIN! Ja himskutin hyvin pysyny, kriisi! ;)

    VastaaPoista
  15. Oh my! Ei ole käynyt pienessä mielessäkään, että pinniä voisi pitää sileä puoli ylöspäin - niinhän se on kyllä paljon nätimmän näköinenkin. Thanks :)

    VastaaPoista
  16. MITÄ!? Ihme juttu, kuinka en koskaan kuullut tuota aiemmin :D :D

    VastaaPoista
  17. Kiitos tästä tiedosta, joka päivä oppii jotain :D

    VastaaPoista
  18. Anonyymi7/3/13 19:42

    Teksti on aika sekava, kuvat riitelevät tekstin kanssa. Ja itse pidän pinniä rypyläinen puoli ylöspäin ja ei ne pysy muulla tavalla

    VastaaPoista
  19. Mutta nehän on pakkauksissa se aaltoileva puoli ylöspäin!? Tämä on kyllä very strange. ;)

    VastaaPoista
  20. Tää postaus on kyllä saanu juuri saman reaktion mikä mun päässä oli viikko sitten perjantaina, eli MITÄ!? hehehe. Ja mitä tohon pakettiin tulee, niin eihän niitä vois siihen toisinkaan työntää kun sitten ne aallot venyttäis pahvia niin, että ne ei pysyis siinä nätisti. Nyt sileä puoli sujahta pahvien väliin nätisti ja aiheuttaa sen että niitä kaikki käyttää väärin päin :D!

    Oon siisn ihan yhtä hämmentynyt kun tekin. Tottahan toki näitä saa jokainen käyttää niiku huvittaa ja itekin törkkään sen varmasti jatkossakin väärinpäin epähuomiossa, mutta kyllä oon jo huomannu, että mun tosi liukkaassa tukassa noi pysyy paremmin tollai "oikein päin". Nää on niitä elämän jänniä pikku juttuja :D haha.

    VastaaPoista
  21. Jotenkin mä nyt epäilen tätä asiaa... koitin laittaa pinnin toisin päin, mutta se on hiukan kaarevakin sillä lailla, että myötäilee päätä nimenomaan niin päin että aaltopuoli on päällä. Jos laittaa toisin päin, näyttää ainakin mun päässä ihan hassulta, pinni kaareutuu väärään suuntaan. Hmmm.. tämä asiapa nyt tosiaan jäi mietityttämään! =)

    VastaaPoista