Sivut

20.3.2013

Odotan kesää ja kummastelen aikaa

Tää seminaarin jälkeinen aika on ollut kyllä monipuolista. Oon saanut lahjoja ja isosti onnitteluja, mulla on ollut aikaa tehdä töitä, mutta tehdä myös muitakin juttuja.

Tänään tajusin, että nyt voin alkaa virallisesti odottamaan kesää, kun ei ole enää mitään suurta stressiä tähän kevääseen. Työt kulkee tekemällä eikä niitä siten tarvi niin stressailla. Todella vapauttava tunne.

Melkein jo tunnen kesätuulen kutreissa ja hiekan varpaitten alla. Tulevana kesänä aion olla niin paljon enemmän pihalla ja hankkia kauniin rusketuksen. Viime kesänä kun tein käytännössä koko heinäkuun (=asiakkaiden lomakuu) opparia hiki hatussa, enkä viettänyt itse yhtään lomaa niin jäi sitten kesän fiilistelykin aika vähälle.

Parastahan tässä on tuo meidän iso parveke, jonne voin tarpeen tullen siirtää etäofficen jos piirustustyötä olis päivän suunnitelmana ja ulkona mahtava ilma. Siihen sitten kyytipojaksi ihana kulpadrinksu lahjaksi saamalla sodastreamillani, niin eipä tunnu työ työltä lain. Jakkeri kulta oli jälleen kerran kuunnellut mun höpinöitä todella tarkkaavaisesti ja oli käynyt ostamassa mulle ihanan sodastream setin! Oon puhunu tosta vissiin viimisen puoli vuotta että olis kiva ja nyt sen sain. Kyllä on kuplilteltu tässä pari päivää. Nams!

Lisääntynyt vapaa-aika on myös astunut hitusen jo kuvaan ja tänään olin sitä käyttämässä laadukkaasti. Oltiin (minä ja Jakkeri) nimittäin kaveripariskunnan kanssa pelaamassa sulkkista nelinpelinä 1,5 tuntia. Oli ihan hurjan hauskaa, vaikken siinä mikään mestari olekaan. Olin kuitenkin parempi kuin mitä muistin. Jumpissa tulee käytyä myös entiseen malliin, mutta kyllä sen sieläkin alkaa jo huomaamaan, että jaksaa enemmän ja ilolla tehdä kun ei ole hirveä kiire kotiin vääntämään opparia. Maanantain kahvakuulastakin selvisin voittajana vaikka sinne mennessä vähän jännitikin (no nyt on kyllä vatsalihakset niin kipeet, että tietää tehneensä).

Nyt taitaa olla täydellinen hetki herätä tähän kevääseen.




Tässä mun lahjuksia

Lisää kukkia ja vähän valkkaria.


Äiti oli tehnyt mulle aivan mahtavan synttärikortin. Itkuhans iinä pääs kun sitä luki!


Äidiltä sain myös valmistujaislahjaksi hänen Cintiq-piirtonäytön,
kun itse vaihtoi isompaan. Ihan parasta olla kuvittajan tytär!



Lilli ihana oli ostanut mulle pienen Voodoo keijun suojelemaan <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti