Sivut

22.10.2013

Tytöt ne osaa juonia!

Lauantai noin kello viisi tämä likka oli pahemman kerran nessu kourassa ja tippa linssissä. Olin juuri yllätetty pahemman kerran, kun mun ihanat juonijanaiset olivat järjestäneet mulle salaisesti babyshowerit! Mokomat olivat onnistuneet mun tietämättä suunnittelemaan aivan kaiken ihan täydellisesti ja eihän sille itkun tuherrukselle taas meinannu tulla loppua kun tämä hormooniherkkis yllätetään noin täysin. Oli vaippakakkua, ja pieni Akan pajan hoitosetti, lahjakortti, jolla pääsen kulmien ja ripsien värjäykseen ennen synnytystä, oli ruuat, juomat ja herkut (ne herkut unohdin siinä jupakassa kuvata).

Iltaan sisältyi myös leppoisaa saunomista, kasvonaamiota ja mun kynsien lakkailua omien toiveiden mukaan. Juhlista vastuussa olivat siis Raisa, Janet, Lilli, Sofi ja Marjo. Kiitos ihanaiset, en unohda näitä ikinä.

Nämähän olivat järjestyksessään jo toiset vauvajuhlikset, jotka mulle yllätyksenä järkätään. Ensimmäisistä vastuussa olivat mun ihanat kuviksen tytöt, jotka syyskuun Lappeenrannanreissulla pääsivät mun yllättämään ihan yhtä "pahasti".

Kyllä mä taas hämmästelin, että miten uskomattoman mainiota väkeä mun ympärillä onkaan! Eläköön ystävät!


8 kommenttia:

  1. Mullekin yritettiin järkätä salaisia partyja, mutta sain siitä vahingossa tietää ja kielsin sen ennen kuin mitään oli ehditty edes järkätä. Vihaan tuollaisia tapahtumia, joissa olen pääosassa. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ou nou minkä teit :D! Mä oon niin tällai sosiaaloeläin, että ei liiemmin häiritse pääosailla :D hehe.

      Poista
  2. Mää niin ootan että joku tuttu sais lapsen,oon niin pitkään halunnut kasata tommosen vaippa kakun ! :D

    VastaaPoista
  3. Ihania juonijanaisia sulla :D Ystävät on kyllä elämänsuola <3

    VastaaPoista
  4. Voiii, ihania kavereita, ei voi muuta sanoa!


    amp

    VastaaPoista
  5. Ihanat ystävät!!! Sain kanssa tuommoisen vaippakakun kuopuksen synnyttyä, voi että olin niin otettu :) enkä ole tainnut huomata edes onnitella, eli ONNEA ♥ ompas blogimaailmani nyt täynnä vauvauutisia :)) ihanaa se on!!

    VastaaPoista