Sivut

5.4.2012

Mikä on Anselmin lempi bändi?

Olin tuossa viikonloppuna taas jälleen kerran katsomassa sitä mun lempparia, eli kauan odottamaani Stam1nan keikkaa ja täytyy todeta, että onhan tuo livemusa musiikin paras muoto. Se kun seisot ihan lavan edessä ja tunnet kun ääniaallot hyökyy vasten, niin ei voi kyllä paljoo fyysisemmäksi musiikkikokemus enää muuttua. Keikka oli muutenkin oikein kompakti paketti uutta ja vanhaa. Olen kyllä niin rakastunut tuohon uuteen Nocebo -levyyn, että eipä olisi haitannut vaikka olisivat soittaneet sen kokonaan.

Tuo Finlandia-klubi on kyllä nasta paikka käydä keikoilla ja erityis propsit pitää kyllä heittä FK:n valomiehelle. Viime syksyn PMMP:n keikka (josta kirjoitin täällä) oli aivan älyttömän kaunis ja tämänkin keikan valot oli kyllä taas erittäin passelit tyylilajiin sopien. Stam1nahan on sellainen hempeä ja persikkainen pändi, hahah, no ei vaan. Kamera vähän tehnyt tepposia noissa kuvissa ja oon nyt sattunut kuvaamaan suurimmaks osaksi punasävyisiä kohtia, oli siel sinistä ja vihreetäkin ihan rutkasti hei.

Mutta tässä eturivin tunnelmia keikalta:









2 kommenttia:

  1. Hianoja kuvia! Eturivi voi olla muuten yhtä helvettiä, mutta kuvia sieltä saa hyvin.

    Mun makuun toi Hyyrynen huutaa liikaa, joten en oikein lämpene Stam1inalle. Mutta katotaan pääsenkö lauantaina Kotiteollisuuden keikalle. :)

    VastaaPoista
  2. Kiitsa. Oli kyl hyvä tunnelma tuol keikal, mikä näkyy kuvistakin. Ja hei eturivi on just se place to be fiiliksenki kannalta :D hehe. Mä olen just sellai keikkarömyyjä. Välil voi vähän sattua ku menee ja tekee, mutta ei koskaa mitää pikku mustelmia pahempaa.

    Hyrdellä on musta ihan jumalainen lauluääni ja se sen huutokin on kyllä niin että wau! Mut musa on makuasia :). Oliko Kottarit hyvä? Pidän niistäkin oikein paljon!

    VastaaPoista